Twoja Firma się rozrasta? Codziennie do Twoich drzwi pukają nowi klienci? Czujesz, że dotychczasowe rozwiązania już nie wystarczają? Pragniesz, by Twoi klienci byli gotowi zapłacić więcej niż dotychczas za współpracę z Tobą?
Jeśli odpowiedziałeś "TAK" przynajmniej na jedno z tych pytań, to znaczy, że Grupa Akson powstała właśnie dla Ciebie.
Nasi Klienci obdarzają nas zaufaniem ponieważ:
- doradzamy jak w zwiększać sprzedaż
- szybko i sprawnie szkolimy handlowców
- wiemy jak ułatwić pracę managerom
- towarzyszymy naszym klientom przy zdobywaniu certyfikatów ISO i HACCP
Szkolenia
Indywidualny kurs handlowania - Uważamy, że sprzedaż, podobnie jak medycyna czy poezja, to wielkie wyzwanie, któremu trudno sprostać bez wsparcia oświadczonego mentora. Dlatego przeprowadzimy audyt potrzeb szkoleniowych Twojej kadry i przedstawimy Ci raport, po przeczytaniu którego wspólnie ustalimy dalszy plan działania, ilość warsztatów, ich treść
i harmonogram.
Sprzedażowe - Nasi trenerzy to praktycy z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży
i zarządzaniu. Prowadząc warsztat odpowiedzą na pytania i podzielą się dużą ilością praktycznych rozwiązań.
- jak odbić klienta konkurencji
- jak zatrzymać klienta - budowanie relacji
- etapy negocjacji handlowych
- typologia klienta - każdemu da się sprzedać
- prezentacja oferty - ważny moment w handlowaniu
- targowanie czyli jak zarobić na ustępstwach
- przyjmowanie reklamacji
- trudny klient = dobry klient
- telemarketing - zadzwoń i sprzedaj
- budowanie standardów sprzedaży
Komunikacja leży u podstaw wszystkich relacji międzyludzkich. W biznesie są to relacje
z Twoimi klientami, dostawcami, wierzycielami, dłużnikami, odbiorcami Twojej pracy
i podwykonawcami. W naszej ofercie zawarliśmy skuteczne pomysły na osiąganie celów biznesowych, bez względu na to z kim Twoja Firma się komunikuje. Dodatkowo tematy te są świetnym wprowadzeniem do bardziej zaawansowanych technik.
- komunikacja w biznesie
- mowa ciała
- rozmowy telefoniczne
- manipulacja w praktyce
- asertywność - obroń swoje interesy
- wystąpienia publiczne
Coaching - to alternatywna dla warsztatu, forma doskonalenia kadry. Polega na tym, że trener staje się milczącym cieniem pracownika i po zakończonym działaniu (np. dniu pracy) daje informację zwrotną o mocnych i słabych stronach handlowca.
Windykacja miękka - Na naszym warsztacie: wspólnie ustalimy harmonogram wykonywania telefonów w sprawie płatności zbudujemy standard takich rozmów w zależności od tego, do jakiego klienta dzwonimy i która to już rozmowa przedstawimy zasady kontraktowania, czyli skłaniania klienta, by dotrzymał własnych obietnic omówimy zasady telemarketingu, który dodatkowo wzmocni skuteczność windykacji.
Zarządzanie czasem - Czym jest czas? Dlaczego ciągle go brak? Co zrobić, by mieć więcej czasu każdego dnia? Odpowiedzi na pierwsze pytanie znajdziesz u fizyków i filozofów.
Z drugim i trzecim poradzą sobie nasi trenerzy
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej